رییس کل دادگستری گلستان خبر داد:
احیای ۳۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از احیای ۳۷ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای قضایی استان با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور با تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان گفت: از زمان تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تا کنون ۶۱۹ واحد تولیدی به دبیرخانه این ستاد مراجعه کرده اند که از این تعداد مشکل ۵۴۷ واحد برطرف شده و ۳۷ واحد تولیدی هم که تعطیل و نیمه تعطیل بودند به چرخه تولید بازگردانده شدند.

هادی هاشمیان افزود: با فعالیت دوباره این واحد‌ها نزدیک به هزار و ۲۰۰ کارگر دوباره مشغول به کار شدند.

هاشمیان در ادامه سخنان خود به تلاش ها‌ی قضات استان برای کاهش جمعیت کیفری هم اشاره کرد و گفت: گلستان از استان‌ها پیشرو کشور در صدور آرای جایگزین حبس است به طوریکه امسال بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ رای جایگزین حبس صادر شد که ۳۱ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی ادامه داد: امسال با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و اعضای شورای حل اختلاف استان، ۲۰ فقره حکم قصاص که در مرحله اجرا بود، به گذشت منتهی شد.

رئیس کل دادگستری به تلاش‌ها برای مبارزه با فساد هم اشاره کرد و گفت: امسال با پیگیری‌های دادگستری استان برای پرونده زمین‌های مربوط به سه دهه پیش کارکنان قضایی و ۴۷۰ هکتار از مراتعی که از ۵۰ سال پیش تصرف شده بود درخواست ماده ۴۷۷ کردیم که با موافقت رئیس قوه و رای دیوان عالی، اسناد این اراضی باطل و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

هاشمیان به افزایش فضای اداری استان هم اشاره کرد و گفت: برای بهبود فضای خدمت رسانی به مردم فضای اداری استان از ۲۹ هزار مترمربع در سال ۹۴ به ۶۷ هزار متمربع در سال جاری رسیده است.

رئیس کل دادگستری به تعامل خوب شورای قضایی استان هم اشاره کرد و گفت: نتیجه تعامل اعضای این شورا، رفع مشکلات و بهبود خدمت رسانی به مردم است.

  21 بهمن 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63996
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام