جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی با ورود به موقع ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن  دست کم 120  کارگر جلوگیری شد.

به گزارش گلستان فردا، رئیس کل دادگستری گلستان که امروز برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان به شهرک صنعتی آق قلا رفته بود این خبر را اعلام کرد و گفت: طلبکاران حکم توقیف این واحدهای تولیدی را گرفته بودند و این دو کارخانه در آستانه بحران و تنش ناشی از توقیف اموال بودند که با ورود به موقع و سریع ستاد اقتصاد مقاومتی ، اجرای این رای متوقف شد .
هادی هاشمیان افزود: پس از توقف اجرای رای ، بلافاصله  درخواست بررسی مجدد در قالب ماده 477  به قوه قضاییه ارائه دادیم که با موافقت رئیس قوه قضاییه دستور توقف رسیدگی صادر و رسیدگی مجدد در دیوانعالی کشور صورت خواهد گرفت..
وی ادامه داد: این واحدها در مجموع حدود 120 کارگر داشتند که از بیکاری آنها جلوگیری شد.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با دستور رئیس قوه قضاییه توقیف خط تولید برای وصول بدهی ممنوع است و اگر واحد تولیدی به این علت در استانه تعطیلی باشد بلافاصله ورود و  با حضور طرفین برای رفع مشکل چاره جویی می کنیم .
هادی هاشمیان  از ادامه تلاش های قضایی برای رونق تولید در استان خبر داد و گفت:  348 کارخانه راکد  در گلستان شناسایی شده و ماموریت امسال دادستانها تمرکز بر احیای این واحدهاست .
رئیس کل دادگستری گلستان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان را در بازدید امروز ، مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان و  دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان، همراهی می کردند .
در این بازدید از چهار واحد تولیدی سرکشی و پس از شنیدن مشکلات آنان ، دستورهای لازم برای رفع موانع تولید  در این واحدها صادر شد .
دوسال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان ، 37 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و  حدود هزار و 200 کارگر در این واحدها مشغول به کار شدند .

  6 خرداد 1400
بخش : قضاییه / اقتصادی
کد خبر: 64396
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام