سازمان بسبج جامعه پزشکی عنوان کرد:
آزاد سازی قدس راهبرد امامین انقلاب اسلامی است

http://basijnews.ir/files/fa/news/1398/3/9/2265600_619.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در بیانیه روز جهانی قدس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان آمده :تنها راه حل مسئله فلسطین بازگشت آزدگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری فراگیر و آزادهمه پرسی برای تضمین آینده این کشور و تحقق فلسطینی من البحر الی النهر است.

متن بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی که در آستانه روز جهانی قدس صادر گردیده بدین شرح است :

بسم اله الرحمن الرحیم
« سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد القصی الذی بارکنا حوله لنریه من آیاتنا انه هوالسمیع البصیر »
( سوره اسرا آیه 1)


اینک که 41 سال از ابتکار راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت روح ا.. در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد ما بسیجیان همگام با همه مسلمانان و آزادگان جهان ، بار دیگر وحدت و اراده مسلمانان عالم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان بلند ازاد ی بیت المقدس و اعلام برائت ازجبهه سلطه و استکبار و جاهلیت قبیله ای روزگار ، زوال قطعی رژیم جعلی ، کودک کش و اشغالگر صهیونیستی را فریاد زده و مواضع خود را با بانک رسای توحید ی( الله اکبر، خامنه ای رهبر) به جهانیان اعلام میداریم .


1-( آزادی قدس شریف ) را راهبرد سرنوشت ساز رهبر کبیر انقلاب حضرت امام و خلف صالح آن عزیز سفر کرده مقام معظم رهبری (حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای دامت برکاته ) دانسته و همت و تلاش خود را در راستای تحقق این فریضه برزگ دینی و انقلابی به کار خواهیم گرفت .


2-با محکوم کردن اقدام سخیف و غیر قانونی ترامپ در انتقال سفارتخانه رژیم صهیونیستی ،( اولیت جهان اسلام) رادر آزادی بیت المقدس و حمایت از مردم مسلمان و ستم دیده فلسطینی دانسته و هر گونه انحراف از آن را تقبیح می نمائیم.


3-تنها راه حل مسئله فلسطین ( بازگشت آزدگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا) و(برگزاری فراگیر و آزادهمه پرسی) برای تضمین آینده این کشور و تحقق( فلسطینی من البحر الی النهر) دانسته و هرگونه راه حل جایگزین در قالب توطئه مرسوم به ( معامله قرن ) را محکوم می نمائیم.


4- با تاکید بر حفظ وحدت و وفاق ملی محور ولایت فقیه از همه قوای مرجع در جامعه می خواهیم رهنمود های مقام عظمای ولایت و رهبری به عنوان ( نقشه راه انقلاب اسلامی) و راهبرد پیشرفت و موفقیت کشور و ضامن برون رفت از چالش ها و مشکلات امروز جامعه در حوزه اقتصاد و معشیت رادر سرلوحه اقدامات خود قرار داده و ضمن پرهیز از هرگونه کوتاهی و غفلت راهبردهای معظم له را در وظیفه شرعی ، قانونی و انقلابی خود دانسته و به آن عمل نمایند.


«والسلام علی من التبع الهدی»

  9 خرداد 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 62199
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام