جانشین فرمانده ناجا:
دشمن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد/کشفیات ۳ ماهه مواد مخدر در ایران به ۸۰۰ تن رسید / هلاکت اشرار و قاچاقچیان ۲.۵ برابر شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/4/2/10120473_915.jpg

سلیمانی با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط ایران گفت: زمین گیر شدن توطئه دشمن نشان از آمادگی نیرو‌های مسلح دارد و هیچ دشمنی جرات حمله کردن به ایران را نخواهد داشت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سردار سرتیپ ایوب سلیمانی روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: ایران تجهیزات مدرن و کارآمد و اراده استفاده از آن‌ها را دارد، اما امیدواریم دشمن از این حرکت ما درس گرفته باشد و نخواهد به خیال خود قوای نظامی و دفاعی ما را آزمایش کند.

وی افزود: ایران در حوزه امنیت دفاعی و حراست از مرز‌ها دارای سامانه‌ها و ابزار بسیار پیشرفته برای بازدارندگی است و هر حرکت دشمن را قبل از اجرا در نطفه خفه خواهد کرد.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: ترامپ برای تحلیل شرایط ایران دست به دامن انگلیس، فرانسه، سی آی‌ای (سازمان جاسوسی آمریکا)، پنتاگون و واتیکان شد که نتایج بررسی آن‌ها مشخص کرد آمریکا توان حمله به ایران را ندارد.

جانشین ناجا گفت: امروز آمریکا با صراحت حرف از براندازی نظام جمهوری اسلامی می‌زند که برای این کار بدبخت‌ها و بی‌آبرو‌های اخراجی از وطن را همانند منافقان و سلطنت طلبان که هیچ عزتی در داخل کشور ندارند به میدان آورده است.

وی اضافه کرد: خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن نیروی انتظامی است و همه دست اندرکاران نظام باید به این نیروی آماده در خط مقدم کمک کرده و حمایت کنند.

سلیمانی گفت: در مدت چهار دهه تلاش و مجاهدت و توسعه متناسب با نیاز‌های جامعه، نیروی انتظامی در شرایطی قرار دارد که برای همه عرصه‌ها دارای برنامه، تجهیزات و عزم و اراده است بطوری که در فضای مجازی و امنیت به عنوان یک دغدغه مهم خانواده‌ها، پلیس فتا موفق و مسلط بر اوضاع و به شدت در حال توسعه بوده و بیش از ۸۰ درصد جرایمی ارجاع شده را کشف می‌کند.

وی یادآور شد: سرقت‌های خرد به میزان ۳۰ درصد در کشور افزایش یافته، اما سرقت‌های خشن و کلان کاهش شدیدی پیدا کرده و جرایمی مانند آدم ربایی، قتل و قاچاق نیز به حداقل رسیده است.

کشفیات ۳ ماهه مواد مخدر در ایران به ۸۰۰ تن رسید / هلاکت اشرار و قاچاقچیان ۲.۵ برابر شد

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه مبارزه با موادمخدر گفت: کشفیات ۳ ماهه مواد مخدر در ایران به ۸۰۰ تن رسید.
وی در حاشیه معارفه فرمانده انتظامی گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با موادمخدر کشفیات در کشور به ۸۰۰ تن رسید که چهار درصد بیشتر از سال قبل است.

وی گفت: انجام عملیات ناجا نیز امسال دو برابر شده و هلاکت اشرار و قاچاقچیان نیز در این مدت دو و نیم برابر افزایش یافته است.

جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: تلاش کردیم با انجام عملیات هوشمندانه و انجام کار اطلاعاتی جان باختن نیرو‌های ناجا را کاهش دهیم که امسال یک شهید تقدیم کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز دیگر فعالیت این قرارگاه بود که تاکنون ۳۰ هزار نفر را جمع‌آوری کردیم که ۲۸ درصد در مقایسه با پارسال بیشتر است. این افراد تا رسیدن به بهبودی کامل، آزاد نخواهند شد.

سردار سلیمانی همچنین به اولویت‌های دیگر ناجا اشاره کرد و گفت: مبارزه با سرقت، کاهش تلفات ناشی از تصادف‌ها و ایجاد امنیت در سفر، مبارزه با قاچاق، توسعه خدمات انتظامی به مردم، روزآمد سازی پلیس و تقویت آمادگی ماموران پلیس از موضوعات اولویت‌دار در پلیس است.

وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، افزود: برای مبارزه با قاچاق کالا به ویژه قاچاق کالا‌های اساسی، موادغذایی و سوخت ... پلیس امنیت اقتصادی تشکیل داده‌ایم. امیدواریم با حضور پلیس در گمرک‌های کشور بتوانیم گام بلندی برای برخورد با قاچاق کالا برداریم.

  2 تیر 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 62360
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام