فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:
کشف بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان با بیان این که قاچاق کالا یکی از موانع توسعه کشور است، اظهار کرد: آثار و عوارض مصرف کالای قاچاق در همه جنبه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مشهود است.

وی با تاکید بر این که استان گلستان محل امنی برای قاچاقچیان کالا نخواهد بود به اقدامات و فعالیت های پلیس در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در سال جاری پلیس گلستان با اجرای طرح ها و اقدامات هوشمندانه فعالیت های بسیار خوبی را در حوزه مبارزه با قاچاق کالا تهیه و تدوین و به مرحله اجرا گذاشت.

جاویدان ادامه داد: با تلاش ماموران در سال جاری، ۹ باند بزرگ توزیع قاچاق کالا در استان منهدم و بیش از سه هزار و ۵۰۰ پرونده قاچاق کالا هم تشکیل و با متخلفان برخورد قانونی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گلستان کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در مجموع ۸۴ درصد رشد داشته است.

  20 اسفند 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 61315
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام