مراسم تودیع و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسوول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ۱۲ دی ماه با حضور حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استانهای حوزه ی نمایندگی ولی فقیه وزارت  متبوع در محل سالن اجتماعات دکتر بیات موسسه ی تحقیقات پنبه کشور برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، در این نشست دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار حجت الاسلام معصومی فر گفت: بدون تردید جهادکشاورزی یکی از بازوان اصلی و قدرتمند انقلاب اسلامی است بنابراین حوزه ی نمایندگی ولی فقیه از نظر ما که در بخش اجرا انجام وظیفه می کنیم مسوولیت سنگین فرهنگ سازی و نشر و گسترش فرهنگ جهادی در جامعه ی مخاطب را بر عهده دارد.
وی جهادکشاورزی را سربازان سازندگی و امنیت غذایی دانست و افزود:  خداوند را شاکرم در این شش سالی که به عنوان خادم شما و جامعه ی کشاورزی استان هستم حوزه ی نمایندگی ولی فقیه توانست به اهداف متعالی خود دست یافته و تعامل خوبی را با مخاطب برقرار کند. 
دکتر مهاجر گفت: در بحث سیل این تعامل و همکاری را به خوبی احساس کردیم و حوزه ی نمایندگی ولی فقیه به درستی به وظایفش عمل کرد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام معصومی فر مسوول سابق حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سازمان در ابتدای سخنانش با ذکر روایتی از امیر مومنان (ع) گفت: دغدغه ی دینداری و پایبندی به دین باید ملاک کار و زندگی ما باشد.
وی تقوا و حلم و بردباری در کار و زندگی را دژ مستحکمی برای انسان خواند و حوزه ی نمایندگی ولی فقیه را حافظ ارزش های دینی و اعتقادی دانست. 
سپس حجت الاسلام ابراهیمی معاون امور استانهای حوزه ی نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی گفت: روحانیت همیشه و همه جا  پیشگام بوده است.بنابراین روحانیت در هر موقعیت و مسوولیتی که هست باید برای تمام کارکنان الگو باشد.
وی افزود: امروز پرداختن به امر معیشت مردم از مهم ترین وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و ما در خط مقدم قرار داریم.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت:  تقویت فرهنگ انقلاب اسلامی در کنار ترویج مسایل فنی بخش کشاورزی باید شاخصه ای برای کار و فعالیت ما باشد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام سایری مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: ماحصل تجربه ی چندین ساله من این است که هیچ کار خوبی شکل نمی گیرد مگر با همراهی و همفکری و خرد جمعی.
وی افزود: امروز که توفیق حضور در جمع  کارکنان جهادکشاورزی را دارم ضمن تشکر از حسن اعتمادی که به اینجانب شد تمام توان و تلاش خود را برای انجام بهتر امور و تامین امنیت غذایی و وظایف محوله با همت و همراهی همه ی عزیزان به کار خواهم بست و در این راه دست یاری به سوی تک تک شما دراز می کنم.
در این مراسم از سوی آیت الله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام علی اکبر سایری به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی منصوب و از خدمات حجت الاسلام معصومی فر تقدیر شد.

  12 دی 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63091
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام