گزینه های مدیر عاملی شرکت برق گلستان

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، با توجه به حواشی که در شرکت برق گلستان رخ داده منابع موثق خبر دادند که وقتی مجمع نمایندگان مجلس یازدهم استان گلستان روی کار بیایند ، تغییر نصیری  مدیر عامل شرکت برق گلستان حتمی است.

منابع مطلع خبر دادند سه تن از نمایندگان استان از جمله نماینده علی آباد کتول و دو نماینده گرگان بر روی «علیرضا حیدری» که زمانی سرپرستی شش ماهه این شرکت بوده توافق نهایی را انجام داده اند.

اضافه می گردد که بخشی از تیم اصولگرای مرکز استان گلستان نیز روی کمیلی فر نظر دارد که اصالتی سیستانی دارد و با توجه به اینکه رخشانی فر معاون هماهنگ کننده برق کشور نیز سیستانی است ، وی نیز جزو مدعیان است.

اینکه کدامیک به مدیریت شرکت برق گلستان می رسند مشخص نیست اما اینکه قرار است مدیریت شرکت برق بعد از یک دوره چند ساله که تحت مدیریت یک مدیر سمنانی بود مجددا هم به یک شاهرودی (علیرضا حیدری) برسد ، جای تعجب دارد و مردم استان همچنان باید در کف مدیر بومی باشند.

  24 اردیبهشت 1399
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63439
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام