تولیت مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری:
مقام های دنیوی همیشه پابرجا نیست

تولیت مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری گفت: مقام های دنیوی همیشه پا برجا نیست و بهتر است به آن ها دل نبندیم.

به گزارش گلستان فردا، آیت ا...حسینی در "همایش حامیان مردمی  آیت ا..رئیسی " اظهار کرد: این انقلاب  شهدای زیادی برای پابرجا بودن داده است و حالا عده ای با برخی رفتارهای غیر خداپسندانه کاری می کنند که مردم نسبت به نظام ، رهبری و شرکت در انتخابات دلسرد شوند.
وی افزود: آنان که جان و دین شان را در راه خدا اهدا کرده اند از مقام والایی برخودارند و آن دسته که به مقام های دنیوی دل بسته اند بدانند که این مقام ها همیشگی نیست.
آیت ا..حسینی بیان کرد: مردم کشور ایران مردمی صبور و مظلوم هستند که در دوره 8 سال جنگ تحمیلی  و تحریم های ظالمانه آمریکا طی این چند سال اخیر تحمل بالایی داشتند و مسئولان نظام باید قدر چنین ملتی را بدانند.
وی ادامه داد: شرکت در انتخابات وظیفع شرعی همه مردم است و چنانچه  آمار شرکت در انتخابات کاهش داشته باشد بدانید که دشمن شاد شده ایم.
آیت ا..حسینی گفت: مگر می شود شهروندی بگوید من دین دارم اما در انتخابات شرکت نکند.
وی افزود:  مردم باید بیایند و با حضور خود در  روز رای ریزی کسی را انتخاب کنند که از همان اول تقوی الهی و ایمان به خدا را شرط اصلی کار خود قرار دهد.

  20 خرداد 1400
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 64438
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام