امام جمعه اهل سنت مراوه تپه:
انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای مراوه تپه به ارمغان آورد

امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه تپه گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای مردم شهرستان مراوه تپه به ارمغان آورده است و مردم نیز قدردان و شاکر هستند.

به گزارش گلستان فردا، حاج آقا یوسف آخوند غراوی در مصلی شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: از زمان پیروزی انقلاب تا کنون روستاهایی که تا قبل از انقلاب از داشتن امکانات اولیه محروم بودند حالا به یمن انقلاب آباد شده اند.
وی افزود: راه اندازی نهضت سوادآموزی به دستور امام راحل و تشکیل جهاد سازندگی از جمله دستاوردهایی است که موجب ایجاد راهسازی، آبرسانی، برق رسانی، کاهش بیسوادی، ایجاد درمانگاه، خانه های بهداشت و حتی به تازگی افتتاح بیمارستان در روستاها و شهر ستان مراوه تپه شده است.
آخوند غراوی گفت: همه اینها از ثمرات و برکات انقلاب است و مردم نیز همواره با حضور خود در نمازهای جمعه ، راهپیمائی ها و انتخابات نشان دادند که پشت این انقلاب را و رهبر ی آن را خالی نمی کنند.

  20 خرداد 1400
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 64440
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام