فرماندار آق قلا:
هشدار به مردم شهرستان آق قلا / دستور تخلیه منازل صادر نشده است

تصویر مرتبط

آق قلا- فرماندار آق قلا گفت: در حال حاضر برای تخلیه مناطق مختلف شهری دستوری صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، امیر شیر توماج اظهار کرد: برای مناطقی که در محل چادر آن ها آب جمع شده است میتوانند در ستاد اسکان در مکان سالن ورزشی امام خمینی (ره) اسکان داشته باشند.
وی افزود: باتوجه به بارش های روز سه شنبه و صبح چهارشنبه از ۲ روز آینده احتمال ورود حجم آب حدود ۲۱۰ مترمکعب بر ثانیه به حوزه آبریز گرگان رود پیش بینی شده است.

توماج گفت: ز این مقدار حجم ورودی آب مقداری از کاسه سدوشمگیر و مقداری هم از شکاف ها و کانالی که در شمال شرقی شهر به کمربندی آق قلا هدایت خواهد شد که این مقدار هدایت شده ۴۵ الی ۵۰ مترمکعب بر ثانیه خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر میزان بارش باران و طغیان از مقدار پیش بینی شده بیشتر نباشد احتمال ورود آب به محله های شهری خیلی کم است. البته لازم به توضیح است با توجه به میزان بارندگی در شهرستان آق قلا آبگرفتگی معابر از روز سه شنبه و چهارشنبه ایجاد می شود

 

  3 اردیبهشت 1398
بخش : آق قلا / حوادث
کد خبر: 61849
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام