حفر کانال «بندولی» تدبیر فرمانده کل سپاه بود

حفر کانال «بندولی» تدبیر فرمانده کل سپاه بود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حفر کانال «بندولی» تدبیر فرمانده کل سپاه بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حسین معروفی صبح امروز در حاشیه افتتاح کانال انحرافی «بندولی» که با تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای خروج سیلاب از استان اجرا شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه در ۱۴ روز اقدام جهادی شبانه روزی اجرا شد.

وی گفت: این پروژه هدیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم منطقه بوده و سوپاپ اطمینان کنترل سیلاب در منطقه است که تدبیر فرمانده کل سپاه بوده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: تدبیر سپاه خروجی آب به دریا و ورودی آب به منطقه بوده است.

معروفی گفت: خروجی آب با تلاش ارتش و آب منطقه‌ای قابل قیاس با گذشته نیست و ورودی آب هم در همین منطقه «دیگچه» و «بندولی» با حرکت جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و حفر این کانال که اقدام بزرگی شد مدیریت شد.

وی تاکید کرد: اگر در آینده سیلاب دیگری در آینده ایجاد شود با حفر این کانال چنین مشکلاتی برای مردم به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: این کانال هدیه بزرگی به مردم منطقه بوده و امروز روز بزرگ و بسیار خوبی برای من و تمام همکارانم است.

معروفی متذکر شد: در ابتدای کار ۲۰ بیل بازوبلند و کوتاه و ۱۰ دستگاه لودر و بلدوزر در این منطقه فعالیت شد و این ۲۰ بیل به طور مداوم و دو شیفت ۱۴ روز شبانه‌روز کار کرده پروژه پنج ماهه را در ۱۴ روز ایجاد کردند.

  28 فروردین 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 61766
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام