مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ :
صادرنشدن سند مالکیت دلیل توقف فعالیت‌های عمرانی مرکز لجستیک راه‌آهن اینجه‌برون

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ مستقر در گلستان با اشاره به مشکلات واگذاری ۵۳۸ هکتار از اراضی پیش‌بینی شده برای احداث مرکز لجستیک راه‌آهن اینجه‌برون گفت که فعالیت‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در این اراضی به دلیل صادرنشدن سند مالکیت متوقف شد.

به گزارش گلستان فردا، محسن اعتماد اظهار کرد : شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران پس از وصول نامه دولت مبنی بر موافقت با واگذاری ۵۳۸ هکتار از اراضی واقع در منطقه اینچه برون، فعالیت های لازم برای راه اندازی و توسعه مرکز لجستیک را آغاز کرد.

وی گفت : با وجود بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری راه آهن در اینچه برون برای احداث برخی زیرساخت‌ها، روند واگذاری زمین پیش بینی شده و صدور سند با وقفه مواجه شده است .

اعتماد افزود: اداره کل ثبت و اسناد گلستان با استناد به برخی مباحث مطروحه در خصوص تداخل احتمالی مرکز لجستیک با منطقه آزاد اینچه برون در روند صدور سند وقفه ایجاد کرد.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گفت: با وجود آنکه چند سرمایه گذار بزرگ بخش خصوصی به دنبال سرمایه گذاری در مرکز لجستیک هستند به علت نداشتن سند، امکان انعقاد قرار بین راه‌آهن و این سرمایه‌گذاران وجود ندارد.

اعتماد گفت : صدور سند برای اراضی مرکز لجستیک تضادی با اقدامات منطقه آزاد اینچه برون ندارد و هر گونه تعلل در این بخش خسارت های زیادی به گلستان تحمیل خواهد کرد.

  25 دی 1400
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 66149
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام