سرپرست اداره کل شیلات گلستان:
بازگشایی مسیر ارتباطی خواجه نفس به دریا؛ به زودی

سرپرست اداره کل شیلات گلستان گفت:۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت حوضچه پهلوگیری شناورها، ایجاد کانال ارتباطی، لایروبی رودخانه گرگانرود و بازگشایی مسیر ارتباطی دهنه خواجه نفس به دریا تا یک ماه دیگر اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، اسماعیل جباری با اعلام این خبر اظهار کرد: به زودی عملیات بازگشایی مسیر تردد از اسکله شناور صیادی به دریا پایان می‌یابد و پس از آن شرایط برای رفت وآمد آسان‌تر صیادان استان، نیرو‌های یگان حفاطت از منابع آبزی و پرورش دهندگان ماهی در قفس و پن به دریا، مهیا می‌شود.

وی افزود: این طرح تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می‌شود تا یک ماه آینده برای بهره برداری آماده شود.

جباری افزود: در حال حاضر راه ارتباطی خشکی به دریا از دهنه خواجه نفس برای رفت و آمد صیادان و پرورش دهندگان ماهی در دریا مسدود است، اما به زودی این مسیر ارتباطی بازگشایی می‌شود.

سرپرست اداره کل شیلات گلستان د گفت: ۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت حوضچه پهلوگیری شناورها، ایجاد کانال ارتباطی، لایروبی رودخانه گرگانرود و بازگشایی مسیر دسترسی به دریا اختصاص داده شده است.

  18 تیر 1401
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 67240
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام