فرماندار گمیشان:
لایروبی گرگان رود از روز گذشته آغاز شده است

فرماندار گمیشان گفت: لایروبی گرگان رود از روز گذشته با حمیات ها و پیگیری های استاندار برای استفاده ماهیگیران و پرورش دهندگان ماهی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، دستمرد ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شده بود، اظهار کرد:

 فاز اول مجموعه ورزشی، سوارکاری کرال در نزدیکی خواجه نفس با امکانات سوارکاری، اسکان و سالن پذیرایی که یکی از مجموعه های بی نظیر در این حوزه است در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وی افزود: توسعه مراکز اموزشی و فرهنگی را در دست داریم که امسال 12 مدرسه به بهره برداری می رسد
دستمرد ادامه داد: توسعه فضای سبز با کمک خیران، استفاده از آب دریا و طرح پرورش ماهی در قغس با همیاری بنیاد مسکن و پرورش، میگو برای صادرات از مهم ترین برنامه های اشتغالزایی ایام دهه فجر در این شهرستان است.
وی گفت: مسیر تردد تنها ساحل ماسه ای گلستان که در گمیشان واقع شده، مرتب شده است و مبلغ 500 میلیون تومان دیگر برای ادمه این طرح در نظر گرفته شده است.

به گفته فرماندار گمیشان این شهرستان قابلیت های اقتصادی زیادی در بحث دریا دارد که امید داریم با حمایت های استاندار و تحصیص بودجه بسیاری از پتانسیل های اقتصادی به قعل تبدیل شود .

  7 بهمن 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66244
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام