فرماندار علی آباد کتول:
صدور 100 جلد سند روستایی در علی آباد کتول

فرماندار علی آباد کتول گفت: در حال خاضر یکهزار جلد سند روستایی به مردم اعطا شده که املاک  88 درصد روستائیان این شهرستان دارای سند هستند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ابراهیم احمدی صبح امروز در نشست خبری قرار گاه شهید همدانی که به مناسبی هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: توجه به روستاها یکی از اهداف مهم توسعه روستایی در دولت سیزدهم است که به سرعت در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون بسیاری از روستاهای اسن شهرستان در دست اجرای طرح هادی و یا آسفالت است.

وی افزود: امسال حدود 5 کیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان آسفالت شده است که 4 خطه کردن محور روستایی کردآباد به دانشگاه از نمونه آنها است.

احمدی افزود: شاخص اجرای طرح های هادی در روستاهای علی آباد کتول 88درصد است که 30 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

فرماندار علی آباد گفت: علی آباد دارای 73 روستا است که از این تعداد 64 روستا بالای 20  خانوار جمعیت دارد که از این تعداد 58 روستا برای اجرای طرح طرح های گردشگری حدود 3 هزار کیلومتر محوطه سازی نیاز داشت که در سال گذشته و امسال در 23 روستا 120 هزار متر مربع زیرسازی و اسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان نیز یک اورژانش مجهر با تمام امکانات با اعتبار 40 میلیارد تومان با زیر بنای 1400 متر مریع به بهره برداری رسیده استئ

احمدی افزود: بهره برداری از دستگاه ام.آر . آی در بیمارستان بقیه ا..، تجهیز و ساخت مرکز جامع سلامت قره بلاغ با اعتبار 5/5 میلیارد تومان ، و خرید یک دستگاه لاپراسکوپی برای بیمارستان بقیه ا..از نمونه خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی گفت: خرید تجهیزات کشاورزی، نوسازی مداری در شهرستان و روستاها و ایجاد چمن مصنوعی برای مداری و زمین چمن مصنوعی از دیگر اقداماتی بوده که انجام شده است.

احمدی افزود: در حوزه مسکن و شهرسازی هم حدود 4 هزار و 800 نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که 95درصد تعیین تکلیف شدند  اما زمین هنوز تهیه نشده است.

 

 

  24 مرداد 1402
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 69771
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام