فرماندار آزادشهر:
تلاش برای نجات سه شهروند آزادشهری گرفتار در برف ادامه دارد

فرماندار آزادشهر گفت که با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سه نفر از ۶ شهروند گرفتار در برف منطقه جنگلی و کوهستانی "کوه میان" این شهرستان بامداد امروز شنبه نجات یافتند و تلاش برای نجات سه نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش گلستان فردا، حمیدرضا ملک حسینی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به مساعد شدن شرایط جوی به احتمال زیاد تا ظهر امروز نفرات باقیمانده نیز نجات پیدا خواهند کرد.

وی افزود: این افراد پنجشنبه گذشته برای تفریح به ارتفاعات جنگلی کوه میان آزادشهر رفته بودند که به علت بارش شدید برف در منطقه و مسدود شدن راه‌ها، گرفتار شدند.

ملک حسینی اضافه کرد: باتوجه به بارش شدید برف، سخت‌گذر بودن و نبود امکان تردد خودرویی در منطقه کوه میان، عملیات نجات افراد گرفتار در برف شب گذشته با اعزام نیروهای پیاده امدادی جمعیت هلال احمر انجام شد.

به گفته وی، فاصله افراد گرفتار در برف تا مکانی که امکان تردد خودرو در آن وجود دارد، ۱۰ کیلومتر است.

ملک‌حسینی ادامه داد: این افراد در مکانی امن به سر برده و آذوقه کافی نیز به همراه دارند و فقط در برف بیش از ۲ متر منطقه گرفتار شدند.

 براثر بارش شدید برف که از پنجشنبه شب هفته گذشته در مناطق مختلف گلستان بویژه مناطق کوهستانی آن شروع و حدود ۲۴ ساعت ادامه داشت، چند راه‌های مواصلاتی اصلی از جمله محورهای خوش ییلاق و توسکستان و نیز بسیاری از جاده‌های روستاهای واقع در ارتفاعات این استان بسته و برق و گاز برخی روستاها نیز قطع شد.

  2 بهمن 1400
بخش : آزادشهر / جامعه
کد خبر: 66196
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام