آموزش و پرورش جولانگاه پدرخوانده های خودخوانده نیست!

http://www.sedayemoallem.ir/images/akhbar2/sazmanha3/majmalogo1.jpg
آموزش و پرورش بنیان توسعه هر جامعه است و عدم عملکرد موثر آن در تربیت نسل آینده کشور دلایل مترطبی دارد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، عواملی که گاه تحت عنوان زیر ساختهای اساسی نظام آموزشی ست و  ایجاد بستر مساعد در زمینه های کلان اقتصادی و اجتماعی را می طلبید , دسته دیگر عوامل ایذایی که بیشتر در حوزه منافع گروه ها و جناح های سیاسی است نیز نقش موثری در عدم رشد و توسعه آموزش و پرورش  بازی می کند.

آموزش و پرورش شهرستان بندرگز نیز با بیش از یک قرن سابقه از دست این عده در امان نبوده و هر از گاهی قربانی اغراض سیاسی و انتفاعی آنان شده است.

شرایط کنونی آموزش و پرورش شهرستان با روند اصلاحی و روبه رشد که از چشم هر آگاه منصفی پنهان نیست نیز از گزند پدرخوانده های خود خوانده که از کمترین وجهه و جایگاه اجتماعی و مردمی برخوردار نبوده و نیستند نیز در امان نیست.

تدبیر اخیر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در جذب حداکثری نیروهای حق التدریس , خرید خدمات , سرباز معلم و نهضت سواد آموزی که سال ها منتظر ردیف استخدامی بوده اند , موجی از شادی  را به بیش از 60 خانواده شهر تزریق کرده و روح تازه ای را در کالبد کم جان آموزش و پرورش دمیده است.

تسریع  وتاکید در اجرای قوانین آموزش و پروش و ممانعت از انتفاع فردی از این سیستم فقیر و تدابیر دقیق  در هزینه کردهای دوایر ,  انجام تدابیر لازم در تقسیم بندی معلمان بر مبنای عملکرد و ارزشیابی و انتفاع همگانی از موارد مورد تاکید و درحال اجرای مدیریت شهرستان است که ظاهرا عده ای را تلخ کام کرده است.

نگاه ها در گام دوم انقلاب که رشد سریع و حضور حداکثری جوانان در عرصه های اجرایی مورد تاکید رهبری انقلاب را بر نمی تابند می بایست مراقب قضاوت جامعه فرهنگیان و اهالی فرهیخته شهر بندرگز باشند.

روند کنونی اگرزیادی خواهی  آنها را تامین نمی کند می بایست در آینه انصاف مردم شهر و در پیشگاه عدل الهی به نظاره بنشینند!

 باشد که به خود آیند و آینده یک نسل را قربانی غرض ورزی و زیاده خواهی خود نکنند.

  30 شهریور 1398
بخش : بندرگز / جامعه
کد خبر: 62783
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام