رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد:
ممنوعیت دپوی کمک های مردمی در مراکز غیرمجاز

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دپو و توزیع کمک های مردمی در مراکز غیرمجاز ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان هادی هاشمیان اظهار کرد: همه کمک های مردمی در گمیشان توسط هلال احمر جمع آوری و پس از صورت برداری با کمک معتمدان محلی بین سیل زدگان این شهرستان توزیع می شود.

به گفته هاشمیان، کسانی که خودشان قصد توزیع اقلام بین سیل زدگان را دارند باید به هلال احمر مراجعه و با هماهنگی و راهنمایی داوطلبان این جمعیت، کمک ها را توزیع کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ تن انواع کالا و اقلام کمک های مردمی که در مراکز غیرمجاز دپو شده بود جمع آوری و به پایگاه هلال احمر گمیشان انتقال یافت تا پس از صورت برداری بین مردم توزیع شود.

هاشمیان افزود: در گمیشان مردم در اقدامی تحسین برانگیز ،کالاها و کمک های مردمی مازاد بر نیاز خود را برای توزیع بین خانواده هایی که شاید کمتر کمک دریافت کرده باشند به پایگاه هلال احمر این شهر تحویل دادند.

وی افزود: پنج نفر از کارکنان دادگستری گمیشان به عنوان نماینده دادستان بر همه مراحل تهیه و توزیع کمک های مردمی نظارت می کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با قدردانی از همدلی و همراهی مردم برای کمک به سیل زدگان از آنان خواست: برای توزیع مساوی کمک ها بین خانواده های گرفتار سیلاب و جلوگیری از ازدحام در مناطق سیل زده، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به هلال احمر یا کمیته امداد امام خمینی ره تحویل دهند.

  12 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61534
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام