فرماندار گمیشان؛
حجم روان آبهای سطح شهرگمیش تپه850هزارمترمکعب می باشد

فرماندار گمیشان گفت: حجم روان آبهای سطح شهر گمیش تپه 850 هزار متر مکعب می باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ امیرشیر توماج در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری خاطر نشان کرد: روان آب های ورودی از سمت شرقی و برف ها این میزان را در سطح شهر مقداری افزایش خواهد داد.
توماج با اشاره به اینکه تمام تلاش ها برای سرعت بخشیدن هدایت آب به سمت دریا ادامه دارد، بیان داشت: چندین بیل مکانیکی در نقاط مختلف سطح شهرستان مشغول فعالیت می باشد تا حرکت آب به سمت دریا را افزایش دهند.
فرماندار گمیشان اضافه کرد: با لایروبی انجام شده در دهانه خروجی گرگان رود سرعت تخلیه آب به سمت دریا در این نقطه افزایش یافته است.
وی ادامه داد: از روز گذشته نیز کاتر ساکشن ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول عملیات لایروبی کانال رهبری از سمت دریا می باشد.
توماج افزود: در صورت مساعد بودن شرایط نیز فردا بیل بارج شناور سپاه عملیات لایروبی را از سمت دریا در محدوده کانال صفا ایشان را انجام خواهد داد.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان همچنین با اشاره به وجودآب های مراتع شمالی شهرستان نیز گفت: جهت کنترل و هدایت سریعتر آب این نقاط به سمت دریا ضمن لایروبی کانال محیط بانی دایک حفاظتی نیز انجام می شود.
فرماندار گمیشان در پایان گفت: در طول این مدت همه دستگاه های خدمات رسان، نیروهای مسلح و مردم پرتلاش شهرستان خدمات قابل قبولی را انجام داده اند.

  17 فروردین 1398
بخش : گمیشان / حوادث
کد خبر: 61593
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام