تجمع طلاب و روحانیون انقلابی در اعتراض به لایحه FATF در گرگان برگزار شد

طلاب و روحانیون شهرستان گرگان امروز در تجمعی مخالفت خود را با لایحه FATF اعلام کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری ظهر امروز در مراسم تجمع طلاب انقلابی گرگان اظهار داشت: همزمان با برگزاری چنین مراسم و تجمعی در گرگان در برخی از شهرها به ویژه قم هم علماء و مراجع اعزام و همین‌طور مقام معظم رهبری نکته نظراتی را بیان کردند و حجت را بر همگان تمام کردند.

مسئول حوزه علیه امام صادق(ع) تصریح کرد: اما امروزه دست‌هایی در کار است که سبب بی‌اعتنایی این هشدارها است و بیان می‌کنند که چنین قراردادهایی بین‌المللی است و نمی‌خواهیم تافته جدا بافته باشیم و به همین بهانه‌ها قصد تن دادن و تصویب این لوایح را دارند.

حسین کریمی‌اول هم در این مراسم با اشاره به فرا رسیدن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این تجمع برای مخالفت با لوایح استعماری FATF است که  دشمن در اتاق‌های فکرهای خود طراحی می‌کند تا کشورها را تحت سلطه خود قرار دهد.

تحلیل‌گر ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده است که باید آرایش جدید دشمن را بشناسیم و آن را تحلیل کنیم. اگر آرایش دشمن را نبینیم و برای آن برنامه ای نداشته باشیم قطعاً با شکست مواجه خواهیم شد.

کریمی اول با بیان اینکه دشمن و نظام سلطه استکباری مشغول طراحی است و محور فعالیت آنها مقابله با انقلاب اسلامی است تاکید کرد: در این عالم خلقت تنها کشوری که در مقابل زیاده خواهی های امریکا و اول تروریست جهان ایستاده است، ایران اسلامی است.

جانشین سابق سپاه نینوا ادامه داد: باید بدانیم که آمریکا این سناریو را طراحی کرده است و کشوری مانند عربستان و رژیم اشغالگر قدس آن را مدیریت می کنند که به پدر داعش معروف هستند.

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آیا اینها می‌خواهند قانونی را اجراء کنند که علیه تروریست است؟! وقتی خودشان تولیدکننده تروریست هستند چطور می‌توانند قانونی وضع کنند علیه خودشان باشد؟! خودشان درحال بزرگترین قاچاق انسان و اسلحه در جهان هستند.

کریمی اول در ادامه با بیان اینکه ما امروز پیرو راه امام(ره) و امام خامنه ای(مد ظله العالی) هستیم افزود: امامی که در آن لوایح استعماری مانند کاپیتولاسیون، دیدید که چه فریادی سر داد. منشاء انقلابش مخالفت با همین لوایح بود و انقلابش سبب شد که امریکا از این کشور بیرون ریخته شود.

جانشین سابق سپاه نینوا تاکید کرد: مقام معظم رهبری به صراحت مطالبی را درباره چنین لوایحی بیان می‌کنند ولی برخی از مسئولان گوش نمی‌کنند.

  4 بهمن 1397
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 60995
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام