فرماندار شهرستان گرگان:
بهره مندی روستا‌های گرگان از مکان ورزشی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/6/12/10499691_243.jpg

فرماندار گرگان گفت: همه روستا‌های شهرستان تا پایان سال از یک مکان ورزشی برخوردار خواهند شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، حمیدی فرماندار گرگان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان این مطللب گفت: با هماهنگی انجام شده با مقامات قضایی، انشعابات آب، برق، گاز و تلفن منازل توزیع‌کنندگان مواد مخدر در گرگان قطع می‌شود که این اقدام نتایج خوبی در کنترل و پیشگیری از مواد مخدر داشته است.

نماینده عالی دولت در گرگان تاکید کرد: در زمینه پیشگیری از اعتیاد سه کار بزرگ باید انجام دهیم که «اشتغال»، «غنی‌سازی اوقات فراغت» و «ورزش» از جمله آن است.

او با بیان اینکه ورزشکار نه تنها دارای زندگی سالم است بلکه از اعتیاد نیز محفوظ و مصون است؛ گفت: تمامی روستا‌های گرگان تا پایان سال از یک مکان ورزشی برخوردار خواهند شد و برای مناطق حاشیه شهر در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت و ورزش برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای مبارزه با مواد مخدر گرگان نقش مردم‌ را در پیشگیری از اعتیاد مهم دانست و افزود: همه ظرفیت‌ها باید برای پیشگیری و کنترل این پدیده خانمان‌سوز بسیج شوند.

  12 شهریور 1398
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 62712
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام