استاندار گلستان در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:
جهت گیری اقدامات ستاد مبارزه با مواد مخدر باید به سمت کاهش تقاضا باشد

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه همیشه و در هر موضوعی، هزینه های پیشگیری بسیار کمتر از مقابله و درمان است، تصریح کرد: جهت گیری فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید به سمت تلاش برای کاهش تقاضا باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، دکتر هادی حق شناس عصر امروز پنجشنبه 27 تیر در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جاری خاطرنشان کرد: برخی از آسیب های اجتماعی، آسیب های بدتر و بیشتری را به دنبال دارند که باید به دنبال راهکارهای عملی برای کاهش این آسیب ها باشیم. 
وی افزود: اگر همه ما یقین داشته باشیم که فرزندان و خانواده خود ما در معرض خطر ابتلا به اعتیاد هستند، بدون شک اقدامات موثرتری در راستای پیشگیری انجام خواهیم داد.
استاندار گلستان برگزاری المپیادهای ورزشی، نمایش و ... را از جمله راهکارها برای پر کردن اوقات فراغت جوانان دانست و اظهار کرد: ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی و صدا وسیما باید هزینه های خود را صرف انجام کارهای فرهنگی کرده و با تبیین زشتی این بلای خانمانسوز برای جوانان و نوجوانان، در جهت کاهش تقاضا حرکت کنند.
دکتر حق شناس با بیان این که کار خیر فقط مدرسه سازی و ساخت مسجد و ... نیست، از خیران سلامت خواست تا در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد وارد عمل شده و زکات علم خود را بپردازند.
گفتنی است، در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات قبل، رؤسای کارگروه ها و همچنین فرماندار بندرگز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه وظایف محوله ارائه کردند. 

  27 تیر 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62514
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام