شهردار گرگان:
بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح در گرگان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/9/23/11027801_758.jpg

شهردار گرگان از اتمام طرح ایجاد تقاطع غیر همسطح این شهر خبر داد.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح در شهر گرگان گفت: این طرح عمرانی بزرگ که در خود سه طرح ۶۰ متری افسران، اصلاح میدان بسیج و تقاطع غیرهمسطح را جای داده است با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

او افزود: با بهره برداری از این طرح که پس فردا افتتاح آن انجام می‌شود مشکلات ترافیکی میدان بسیج، میدان مفتح و ابتدای بلوار کلانتری کاهش می‌یابد.

دادبود گفت: براساس طرح جامع حمل و نقل شهر گرگان که در سال ۹۶ به تصویب شورای عالی ترافیک در وزارت کشور رسید، بازگشایی برخی مسیر‌ها و احداث برخی تقاطع‌های غیرهمسطح به عنوان اولویت نخست پیش‌بینی و پیشنهاد شده بود.

او بیان داشت: احداث کامل ۶۰ متری افسران در دستور کار قرار گرفت و با طراحی مسیر و مصوب کردن آن در شورای ترافیک استان، همزمان طراحی و تکمیل ساماندهی میدان بسیج در تابستان امسال آغاز شد و با اینکه زمان پروژه ۶ ماهه بود، اما زودتر از موعد زمانی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان گفت: ۶۰ متری افسران بلوار خلیج گرگان نام‌گذاری شده و تقاطع غیرهمسطح هم به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گرفته است.

دادبود افزود: ۹ پیمانکار در ساخت و تکمیل این طرح مشارکت داشتند.

  23 آذر 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 63014
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام