4 هکتار از اراضی جهاد کشاورزی در خیابان شهید بهشتی، فضای سبز شهری می شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تفاهم‌نامه شهرداری گرگان و جهاد کشاورزی گلستان در دویست و چهل و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورا مبنی بر واگذاری 4 هکتار از اراضی جهاد کشاورزی استان در خیابان شهید بهشتی به شهرداری مصوب شد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سیدمحمد مرتضوی، افزود: براساس این مصوبه ۴ هکتار از اراضی واقع در مجموعه ۱۰ هکتاری جهاد کشاورزی به شهرداری گرگان واگذار و شهرداری نیز متعهد به ساخت بنای اداری برای سازمان جهاد کشاورزی به متراژ هزار متر مربع خواهد شد که این لایحه با رای مثبت اعضای شورای شهر تصویب شد.
مهندس مرتضوی افزایش سرانه های فضای سبز، جلوگیری از ساخت و ساز غیر متعارف و کنترل ترافیک در هسته مرکزی شهر و جانمایی و ساماندهی مناسب این فضا برای احداث پارک شهری را از جمله اهداف و رویکردهای اعضای شورای اسلامی شهر در تصویب این لایحه برشمرد.
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: این مصوبه پس از تایید فرمانداری، به کمیسیون بررسی لوایح دولت ارسال و پس از آن به یک قرارداد دو طرفه بین شهرداری و جهاد کشاورزی تبدیل خواهد شد و جزییات و چگونگی آن مجددا جزئیات این قرارداد در صحن شورای شهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

  19 شهریور 1399
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 63755
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام