معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای گلستان:
اصلاح هر کیلومتر شبکه توزیع آب حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای گلستان گفت: اصلاح و بهسازی هر کیلومتر شبکه توزیع آب به حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد در حالی‌که مجموع اعتبار آب و فاضلاب گلستان در این بخش فقط هشت میلیارد ریال است.

به گزارش گلستان فردا، داوود احمدی نصرآبادی  اظهار کرد: گرگان حدود هزار کیلومتر شبکه توزیع آب شرب دارد که با وجود فرسودگی از توان مطلوبی برای هدایت آب برخوردارند.

وی با اشاره به توزیع روزانه بیش از ۱۴۴ میلیون لیتر آب شرب در گرگان گفت که هدررفت آب در شبکه انتقال این شهر هفت درصد بیشتر از متوسط کشوری بوده و بین ۱۴ تا ۱۸ درصد در نوسان است. 

احمدی نصرآبادی گفت: اصلاح و بهسازی هر کیلومتر شبکه توزیع آب به حدود ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد در حالی‌که مجموع اعتبار آب و فاضلاب گلستان در این بخش فقط هشت میلیارد ریال است.

وی به کدورت آب گرگان در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از دلیل موثر بروز این مشکل، سرقت آب در یکی از خطوط انتقال بود که در کنار شکستگی و نشتی معمول و روزانه ، زلالی و شفافی آب شرب گرگان را برای ساعاتی از بین برد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان نیز در این نشست خبری گفت: نیاز آب شرب ساکنان استان حدود ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر برثانیه است که در برخی از ماه های تابستان امسال به دلیل گرمای زیاد و افزایش مصرف، میزان آب شرب در دسترس شهروندان به ۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه معادل ۶۰ درصد نیاز استان کاهش یافت.ش

  18 مهر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65162
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام