آغاز به کار کنفرانس ملی هیدرولیک ایران در گرگان

بیستمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران با محور محیط زیست دریای خزر و خلیج گرگان از امروز در گرگان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش گلستان فردا، بیستمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران با هدف تبادل دانش فنی و انتقال تجربیات با حضور کارشناسان و محققان امروز و فردا به صورت مجازی در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

۱۵۰مقاله از سراسر کشور در محور‌های هیدرولیک و محیط زیست دریای خزر و خلیج گرگان با محور‌های جنبی آن مانند هیدرولیک جریان و رسوب سواحل، تالابها و خلیج، دریا، بنادر، تجهیزات و فناوری‌های نوین در مهندسی رودخانه و سیلاب در کنش جریان سطحی با جریان‌های زیرسطحی و زیرزمینی، مهندسی رودخانه و هیدرولیک سیلاب و هیدرولیک شبکه‌های آب و فاضلاب و مجاری ارسال شده است.

دکتر حبیب احمدی استاد دانشگاه مارلینگتان تگزاس آمریکا با موضوع توسعه ابزار ارزیابی اثرات ساخت پل بر روی رژیم رسوبی و زیستگاه آبی در محیط GIS، دکتر حسین محمد، ولی سامانی استاد دانشگاه شهید چمران اهواز با موضوع چارچوب طرح جامع مدیریت سیلاب و چالش‌های آن و مهندس سیدمرتضی حسینی پیشکسوت صنعت آب کشور با موضوع بحران آب و معادن جنوب شرق کشور از جمله سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند.

در حاشیه این کنفرانس ۵کارگاه تخصصی با موضوع حفاظت از خلیج گرگان، بررسی احیاء و نجات تالاب بین المللی گمیشان، سیلاب استان گلستان فرصت‌ها و تهدیدها، روند تغییر مولفه‌های اقلیمی و تاثیر آن بر سطح آب در دریای خزر و خلیج گرگان و واکاوی ساختار جدید مدیریت آب کشور بر مبنای حوزه آبخیز برگزار می‌شود.

  5 آبان 1400
بخش : گرگان / محیط زیست
کد خبر: 65426
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام