مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
تبلیغات یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش های نظام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تبلیغات یکی از راهبردی ترین بخش نظام جمهوری اسلامی است و دنیای غرب به مدد همین تبلیغات نداشته های خود را به صورت داشته جلوه می دهد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر پنجشنبه در نشست صمیمانه با مدیر موسسه امیر بیان کشور و دانش آموختگان امیربیانی استان اظهارکرد: فارغ التحصیلان امیربیان از جوانان خوش فکر، انقلابی، جهادی و سربازان انقلابی نظام در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

وی با بیان این که شجره طیبه امیربیان در حال رشد و نمو است، افزود: امیدواریم ریشه ها و شاخ و برگ این شجره آن چنان در کشور گسترش یافته و اثرگذار شود که شاهد تاثیر آن در تمام عرصه های فرهنگی خصوصا عرصه های تصمیم سازی و تصمیم گیری فرهنگی با محوریت مسائل تبلیغی در دستان توانمند برادران امیر بیانی باشم.

گرزین تبلیغات را یکی از راهبردی ترین و استراتژیک ترین بخش نظام جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دنیای غرب با کمک رسانه و تبلیغات توانستند نداشته های خود را به صورت داشته جلوه و به خورد ملت ها بدهند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: غربی ها چیزهایی را که ندارند و یا دوست دارند در آینده به آن دسترسی پیدا کنند با تبلیغات جوری جلوه می دهند که انگار همین لحظه وجود دارد و با این کار تلاش می کنند استیلای فکری، فرهنگی در دنیا را به نفع خودشان رقم بزنند مثل هالیوود که یک نمونه بارز آن است.

گرزین ادامه داد: رسالت ما این است که به جنگ هالیوودها برویم، آنها را کنار بزنیم و با تکیه بر توان و استعداد صدها برابری خود آن قدر قوی کار کنیم که تبلیغاتشان را خنثی کرده و از آن ها پیشی بگیریم تا قلوب افکار عمومی به سمت جبهه حق بیاید و این رسالت بزرگ اهالی تبلیغات است.

وی افزود: رسالت بزرگی بر دوش فارغ التحصیلان امیربیان است و باید به کار خود، نگاه شبانه روزی و جهادی داشته باشند و امیدواریم با هم افزایی و ارتباطی که با فارغ التحصیلان این رشته در تمامی استان ها برگزار می کنند به زودی شاهد چیدن میوه های این شجره طیبه در سراسر کشور باشیم.

  13 آبان 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65563
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام