رئیس کل دادگستری گلستان:
بازگشت بیش از 1300 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی به بیت المال در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یک هزار و ۳۰۹ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی امسال با آرای محاکم استان ، به بیت المال بازگردانده شد .

به گزارش گلستان فردا، حیدر  آسیابی اظهار کرد: زار و ۳۰۹ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی  امسال با آرای محاکم استان ، به بیت المال بازگردانده شد .

رئیس کل دادگستری گلستان  ادشامه داد: از عرصه های بازگشته به بیت المال ، ۳۱۸ هکتار جنگل ، ۹۸۶ هکتار مرتع و  ۵ هکتار هم ساحل است .

آسیابی ادامه داد: همچنین امسال سند ۴۵۰ هکتار از اراضی ملی که به نام اشخاص بود  با رای دادگاه های استان، باطل شد و این عرصه ها به نام دولت سند خورد.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: امسال ۲۴۲ پرونده هم با موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز در محاکم استان تشکیل شد که از این تعداد رای ۹۵ پرونده صادر و مابقی پرونده ای در حال رسیدگیست.

حیدر آسیابی با اشاره به حدنگاری  ۹۹ درصد اراضی ملی و منابع طبیعی استان از تلاش های شبانه روزی اداره کل ثبت اسناد و املاک اسناد در این بخش قدردانی کرد  و گفت: سند دار شدن اراضی ملی و منابع طبیعی استان  جلوی دست اندازی ها و زمین خواری را می گیرد .

  2 بهمن 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66201
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام