ریس کارگروه قضاییه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان:
ادوین سند تحول قضایی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

ریس کارگروه قضاییه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان گفت: سند تحول قضایی یکی از دستاوردهای مهم در دوران انقلاب اسلامی است که در راستای اهداف انقلاب و کاهش، مشکلات مردم در این حوزه تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، حجه الاسلام والمسلمین سید رضا حسینی ظهر امروز در جلسه کارگروه قضایی ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: با اجرائی شدن این سند تحولی عظیم در حوزه دستگاه قضا برای رفاه حال مراجعه کنندگان صورت می گیرد که نقش مهمی در میزان رضایت مندی مردم دارد.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی زمان بسیار خوبی برای ارائه عملکرد دستگاه قضا و تحولاتی که در این مدت  در این حوزه انجام گرفته شده ،می باشد و اجرائی شدن ماموریت های سند تحول قضایی امید را در مردم دو چندان می کند.

حسینی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کارگروه قضاییه در دهه فجر، دیدار قضات با زندانیان است که هر گاه این اتفاق رخ داده تعداد زیادی از زندانیان آزاد و یا به مسایل آنان رسیدگی شده است.

وی گفت: در این ایام یک روز هم به دیدار مسوولان دستگاه قضایی استان با تولیدکنندگان و بررسی مسایل و مشکلات انان اختصاص داده شده است.

رییس کارگروه قضائی دهه فجر استان اظهار کرد: با توجه به اینکه هرساله تعدادی از زندانیان مورد عفو مقام معظم رهبری قرا ر میگیرند، امسال نیز اسامی تعدادی از این افراد به صورت موردی بررسی و به تهران ارسال شده است و منتظر هستیم تا بینیم چه تعداد از این زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری می شوند.

  4 بهمن 1400
بخش : گرگان / قضاییه
کد خبر: 66219
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام