رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛
حضور گشت های نوروزی برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش نظارت‌های نوروزی برای جلوگیری از دست اندازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی اظهارکرد: گشت‌های نظارت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در نوروز حضور پررنگی دارند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: برخی افراد فرصت طلب با استفاده از تعطیلات نوروزی در صدد دست اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی بر می آیند و نیاز است دستگاه‌های متولی امور اراضی مانند جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در این ایام، گشت‌های خود را فعال کنند و نظارت‌ها بیشتر شود.

وین گفت: دادستان‌ها و قضات کشیک هم در تعطیلات نوروز، تلفنی و حضوری آماده هستند در صورت گزارش دست اندازی ها، دستورهای قضایی مورد نیاز را صادر کنند.

آسیابی بیان کرد: اقدامات با قاطعیت دادستان‌ها در برخورد با متخلفان ادامه داشته و به مردم هم توصیه می‌کنیم با ساخت و سازهای بدون مجوز، سرمایه خود را هدر ندهند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: تقریباً هر روز چند پیامک از مردم درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق مختلف استان به ما ارسال می‌شود و جای سوال است که چطور مردم می‌بینند اما عوامل نظارتی و متولیان امور اراضی نمی‌بینند؟

وی گفت: ورود دادگستری به موضوع ترک فعل مدیران جدی است و کوتاهی و سهل انگاری در عمل به وظایف و تکالیف دستگاه‌های متولی در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را پیگیری می‌کنیم.

 

  23 اسفند 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66546
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام