اکران فیلم «زمین» در کلرمونت فرانسه

فیلم کوتاه «زمین» به کارگردانی محمدرضا کیوانفر، کارگردان مطرح گلستانی در جشنواره کلرمونت فرانسه نمایش داده می شود.

به گزارش گلستان فردا، فیلم کوتاه «زمین» به کارگردانی «محمدرضا کیوانفر» و تهیه کنندگی «صادق پناهی»، با محوریت آلودگی های زیست محیطی و مشکلات دریای خزر، در سال ۱۴۰۰ ساخته شد و اکنون دومین حضور خود را در مجامع بین المللی تجربه می کند.

کارگردان گلستانی این فیلم در این خصوص گفت: هدف اصلی ما از تولید این فیلم آگاهی بخشی به مردم در خصوص معضلات موجود در حوزه محیط زیست و آسیب هایی است که هر ساله به دریای خزر وارد می شود.

محمدرضا کیوانفر افزود: روزانه ۶ هزار تن زباله در استان های شمالی تولید شده و در طبیعت رها یا دفن می شوند و این موضوع در پایان فیلم آورده شده تا تلنگری برای حفظ و توجه به محیط زیست و دریای خزر باشد.

وی که سابقه حضور در ۳۵ جشنواره بین المللی را با آثار مختلف اعم از مستند، فیلم کوتاه و بلند دارد، با بیان اینکه فیلم زمین به پیشنهاد شهرداری رودسر که حامی فوک خزری است ساخته شده، گفت: همکاری با مجموعه شهرداری رودسر که دغدغه زیست محیطی و فرهنگ سازی از طریق هنر را دارد بسیار خوب بود و من به عنوان یک هنرمند گلستانی امیدوارم این قبیل همکاری ها در استان ما هم شکل گیرد.

کیوانفر ادامه داد: متاسفانه در گلستان از ظرفیت های فراوان و هنرمندان توانمندی که در این استان مشغول به کار هستند استفاده نشده و مسئولان امر به مسائل زیست محیطی کم توجه هستند.

این کارگردان گرگانی در پایان، اکران فیلم «زمین» در فرانسه را دومین حضور بین المللی آن عنوان کرد و از حضور این فیلم کوتاه در دیگر جشنواره های بین المللی که در آینده برگزار می شوند خبر داد.

  17 فروردین 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 66658
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام