مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
یادواره شعر ملی آئینی زمان در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یادواره شعر ملی آئینی زمان به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم "محمدزمان گلدسته" شاعر ملی و مذهبی این استان در گرگان برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان فردا، محمد رعیت روز دوشنبه در آیین تشییع و تدفین پیکر این شاعر فقید گلستانی با اشاره به این که امروز در واقع روز تولد و شکفتن حوزه شعر و ادب است، اظهار کرد: از همه شاعران و اُدبا دعوت می‌شود تا آن چنان که عشق به اهل بیت (ع) دارند در ترویج این مسیر بیش از پیش کمک کنند و این فرهنگ را پاس بدارند و اشعار خود را به دبیرخانه این یادواره ارسال کنند.

وی بیان کرد: مرحوم گلدسته عمر با برکت و با سعادت خویش را وقف و نثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ اهل بیت (ع) و در راستای ترویج معارف اهل بیت (ع) و در خدمت و استوارسازی سرمایه‌گذاری کرد.

وی با قدردانی از حضور اقشار مردم در این آیین یادآور شد: این حضور نشانه این است که هر کس در راه خدمت به آرمان‌ها و در راه بسط و گسترش آموزه‌های دینی و قرآنی و اهل بیتی و در راه معارف قرآن و اهل بیت خالصانه و صادقانه گام بردارد، مردم با تمام وجود آن عزیزان را در دلشان جای می‌دهند.

رعیت گفت: انتظار داریم راه و مسیر این شاعر فقید، گلدسته جان‌ها را ادامه دهیم و به ویژه جوانان و نوجوانان این مسیر عرض ارادت و ترویج عشق و محبت به اهل بیت (ع) و ایثار و شهادت را طی کنند.

  30 فروردین 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 66733
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام