فرمانده سپاه نینوا گلستان:
گلستانی‌ها روز قدس زیبا به‌ یادگار گذاشتند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم این استان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، برغم همه سختی‌ها، روز قشنگ و بیادماندنی به یادگار گذاشتند.

به گزارش گلستان فردا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکوهی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس  در گرگان‌ اظهار کرد: این روز جهانی را به عنوان یک‌ عید باید به مردم مسلمان جهان به ویژه مردم شیعه و سنی استان گلستان تبریک گفت.

وی بیان کرد: نامگذاری عید بر این روز به این دلیل است که به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در اهمیت این روز همین بَس که آنان که خواب می‌دیدند و برای احیا اسرائیل برنامه‌ریزی کرده بودند، این حضور باشکوه و باعظمت را مشاهده کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این حضور باشکوه اعم از مرد و زن، پیر و جوان بعد از ۲ سال شیوع ویروس کرونا در همه شهرهای استان و حتی سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی نشان داد که اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

ملک‌شاهکوهی افزود: امروز شاهد هستیم در اقصی نقاط کشورهای اسلامی و شهرها و روستاهای گلستان، شیعه و سنی با یک حضور گسترده با مشت‌هایی کرده، دل و دهان اسرائیل را هدف قرار داده و دل آزادیخواهان جهان را با وحدت و یکپارچگی شاد کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه هفت ماده ای راهپیمایی سراسر ی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حمایت از مقاومت عزتمندانه مردم این سرزمین قرائت و با صدای الله اکبر راهپیمایان تایید شد.

  9 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66807
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام