مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
خارج از نوبت به پرونده کارگر شهرداری رسیدگی خواهیم کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در صورتی که این کارگر علی آبادی دادخواستی در خصوص مسائل و مشکلات کار خود داشته باشد خارج از نوبت به پرونده آن رسیدگی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حقی از کارگر ضایع شود.

به گزارش گلستان فردا، حسینعلی خواجه مظفری اظهار کرد: اتفاقی که در شهرستان علی آباد کتول در خصوص ضرب و شتم کارگر رخ داد، قوه قضائی به خوبی ورود کرده و با متخلفان برخورد قضائی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه مرجع رسیدگی به دعوا و درگیری‌های فیزیکی قوه قضائی است، افزود: در صورتی که این کارگر علی آبادی دادخواستی در خصوص مسائل و مشکلات کار خود داشته باشد خارج از نوبت به پرونده آن رسیدگی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حقی از کارگر ضایع شود.

خواجه مظفری پیگیری مطالبات جامعه کارگری را از اصلی ترین وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این بخش دارد و در سال جاری با همه مشکلاتی که در خصوص افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران وجود داشت اما با همکاری کارفرمایان این مسئله محقق شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: نظارت بر امور کارگر و کارفرما و رسیدگی به مشکلات آنها را در سال جاری به جدیت دنبال کردیم و به دنبال این هستیم که قانون به خوبی اجرا شود.

  24 خرداد 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67092
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام