معاون امور مجلس رئیس جمهور:
دولت در پی بازنگری در نوع استخدام کارکنان دولت با رویکرد عدالت

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت در پی بازنگری در خصوص وضعیت استخدامی کارکنان دستگاههای اجرایی با رویکرد عدالت محوری است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا ، سید محمد حسینی امروز در گرگان اظهار کرد: رئیس جمهور سازمان امور استخدامی کشور را مامور ارائه نظام جامع بر نوع استخدام کارکنان دولت کرده است تا نظام پرداخت هماهنگ در آن دیده شود.

وی افزود: دولت به دنبال بازنگری در وضعیت استخدامی تمامی نیروها اعم از شرکتی، قراردادی ،پیمانی،خرید خدمات و حتی ساعتی است تا عدالت در پرداخت ها رعایت شود.

حسینی گفت : در این زمینه مشجلس نیز طرحی در دست بررسی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دارد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد : با توجه به اینکه این لایحه بار مالی ایجاد می کند باید با دقت و بررسی بیشتری تهیه و تنظیم شود.

وی همچنین با اشاره به ایجاد وزارتخانه تجارت و خدمات باررگانی و تفکیک امور بازرگانی از وزارت صمت گفت: دولت نیز با تفکیک این امور و ایجاد وزارتخانه موافق است و در حال رفع ایرادات شورای نگهبان با همراهی مجلس است.

معاون امور مجلس استانهای کشور همچنین در زمینه اجرایی شدن تمام مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس باید با رصد عملکرد مدیران در زمینه اجرای مصوبات، کوتاهی آنان را به وزارتخانه مربوطه گزارش دهند.

  19 تیر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67245
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام