استاندار گلستان
عملیات رسانه‌ای قوی در قالب کمپین‌های اطلاع رسانی در دستور کار همه نهادها باشد

استاندار گلستان گفت: ایجاد عملیات رسانه‌ای قوی در قالب کمپین‌های اطلاع رسانی و هشتک‌سازی برای بازخورد و بازنشر مطلوب‌تر باید در دستور کار همه نهادها باشد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی‌محمد زنگانه عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهار کرد: ضرورت دارد تا خبرگزاری ها نسبت به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت پروژه‌های اصلی گلستان اقدام و به تمام ابهامات، سوالات و دغدغه‌ها پاسخ شفاف دهند.

وی افزود: بهره گیری از تریبون نماز جمعه برای بازگویی دستاوردهای دولت در یک سال اخیر از ظرفیت های مهمی است که نباید از آن غفلت شود.

استاندار گفت: رسانه ها و فضای مجازی باید به نحوی مدیریت شوند که اعتماد زایی و امیدآفرینی کنند؛ هرچند از همه افرادی که نقد دلسوزانه می کنند حمایت می‌کنیم اما در مقابل از افرادی که با تهمت و افترا به دنبال ناسالم کردن فضا رسانه ای هستند و می‌خواهند یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند برخورد خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت مقابله با فساد اشاره کرد و گفت: عدالت محوری و فساد ستیزی از مهمترین مطالبات رهبری و رییس جمهور است و در همین راستا باید تمام مصوبات کارگروه ها، شوراها و ستادها در بخش‌های مختلف در سامانه ویژه بارگذاری تا مردم از آن آگاهی داشته باشند.

استاندار بیان کرد: ارائه گزارش دقیق به مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس دولت سیزدهم است. 

زنگانه بیان کرد: خبرگزاری‌های رسمی و صدا و سیما باید در قالب برنامه‌ مدون و زمان‌بندی مشخص دستاوردها و خدمات نهادهای اجرایی را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی گفت : مطالب و گزارش‌ مدیران در قرارگاه رسانه‌ای شهید همدانی استانداری، باید به محتوای خبری تبدیل و علاوه بر صدا و سیما و رسانه‌ها، در صفحات و شبکه‌های اجتماعی هم به صورت گسترده بازنشر یابد.

زنگانه افزود: ضرورت دارد تا خبرگزاری ها نسبت به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت پروژه‌های اصلی گلستان اقدام و به تمام ابهامات، سوالات و دغدغه‌ها پاسخ شفاف دهند.

  26 مرداد 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 67497
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام