۱۳ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای استاندارد در گلستان افتتاح شد

۱۳ زمین چمن مصنوعی استاندارد درون مدرسه‌ای برای اولین بار در کشور به طور همزمان در شهرستان‌های مختلف گلستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گلستان فردا، استاندار گلستان عصر شنبه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: منابع و امکانات بودجه‌ای در کشور برای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام قابل توجه و هنگفت است که باید به خوبی مورد استفاده و بهره‌برداری قرار بگیرد.

علی‌محمد زنگانه افزود: استفاده حداکثری نباید به صورت جزیره‌ای باشد بلکه در مکان‌هایی که امکان ورزشی وجود دارد، باید همه از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از این امکان نباید منوط به ساعت بازگشایی مدارس و ویژه دانش‌آموزان باشد، بلکه جوانان دیگر شهر یا روستا براساس یک برنامه‌ریزی درست و منسجم از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این کار صورت بگیرد، نیازی به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی نخواهیم داشت.

استاندار گلستان گفت: شورای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات تشکیل شود و ظرفیت‌های نیروی انسانی و فیزیکی احصا شده و نیازهای مربوط به راهبرد ایجاد روحیه نشاط، طراوت و شادابی گزارش شود.

زنگانه تاکید کرد: جزیره‌ای و جدا عمل کردن باعث می‌شود نتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی یادآور شد: استفاده بیهوده و بی‌اثر از منابع حرام شرعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: این ۱۳ چمن مصنوعی در قالب ۴۴ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای مصوب سفر رییس جمهور است.

سیدرضا نظری اظهارداشت: از مجموع ۴۴ پروژه، ۳۵ پروژه چمن مصنوعی استاندارد، پنج پروژه زمین ساحلی و چهار پروژه سالن ورزشی سقف بلند با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ۱۴ شهرستان است.

وی افزود: در فاز اول این تعداد زمین چمن مصنوعی استاندارد هر کدام در ابعاد ۱۷ در ۱۳ و مجموع ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد که در کشور بی‌سابقه است.

وی یادآور شد: بقیه پروژه‌ها که همگی در قالب طرح سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی است، در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

نظری بیان کرد: سهم شهرستان علی‌آبادکتول از این چمن‌ها سه عدد و شهرستان‌های آق‌قلا، بندرگز، مراوه‌تپه، کردکوی و گنبدکاووس هر کدام دو عدد چمن مصنوعی است.

  13 شهریور 1401
بخش : گرگان / ورزشی
کد خبر: 67567
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام