سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان:
مشکلی برای واگذاری زمین پایانه محصولات کشاورزی وجود ندارد

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: مشکلی برای واگذاری زمین در قربان آباد گرگان برای راه‌اندازی پایانه محصولات کشاورزی (گل و گیاه) به صورت اجاره به سرمایه‌گذار وجود ندارد.

به گزارش گلستان فردا، جمشید شعبانیان اظهار کرد: این اداره کل از اختیار واگذاری زمین در قربان آباد گرگان به صورت اجاره تا حداکثر سه هکتار برخوردار است.

وی ادامه داد: اکنون این اداره کل آماده است برای راه‌اندازی پایانه محصولات کشاورزی در قربان آباد گرگان، با سرمایه گذار برای مدت پنج سال به صورت سازه موقت قرارداد امضا کند.

وی در خصوص علت تاخیر راه‌اندازی این پایانه گفت: سرمایه‌گذاران استان علاقمند به دریافت زمین به صورت اجاره نبوده و متقاضی واگذاری زمین به صورت قرارداد و ایجاد سازه دایم هستند که عملی شدن این درخواست باید از طریق سازمان ملی زمین و مسکن مجوز دریافت شود.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: این اداره کل برای اجرای قرارداد و ایجاد سازه دایم در قربان آباد گرگان به سرمایه‌گذاران کمک خواهد کرد تا پس از دریافت مجوز از سازمان ملی زمین و مسکن، پایانه صادرات محصولات کشاورزی راه‌اندازی شود.

شعبانیان افزود: با حمایت استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری برای شتاب به تحقق این طرح در جریان است تا مجوز واگذاری زمین به صورت قرارداد و ایجاد سازه‌های دایم دریافت شود.

وی خاطرنشان کرد: از هفته گذشته درخواست کارشناسی قیمت زمین برای حداکثر سه هکتار به صورت قرارداد و ایجاد سازه‌های دایم به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ارسال شده تا تعیین شود.

وی ادامه داد: پس از دریافت قیمت کارشناسی زمین، مراحل اداری آن که دریافت مجوز از سازمان ملی زمین و مسکن است، از طریق مسوولان ارشد استان پیگیری می‌شود.

  2 مهر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 67707
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام