رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر گرگان:
آغاز پیگیری مجدد برای دریافت مجوز و پرواز بالن بر فراز آسمان گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از آغاز پیگیری مجدد برای دریافت مجوز و پرواز بالن بر فراز آسمان گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان 24، ناصر گرزین اظهار کرد: شهرداری در همان سال با یک سرمایه گذار برای خرید بالن قرارداد بسته بود و این خرید هم انجام شد اما سرمایه گذار نتوانست استانداردهای لازم را برای پرواز بالن، از سازمان هواپیمایی کشور دریافت کند.

گرزین، شیوع بیماری کرونا را دلیل پیگیری نکردن این موضوع از سمت شهرداری و شورای شهر عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از آغاز پیگیری مجدد برای دریافت مجوز و پرواز بالن بر فراز آسمان گرگان خبر داد.

وی در رابطه با آبنمای ماتریسی واقع در پارک شهر گرگان هم گفت: آبنمای ماتریسی دچار ایراد فنی شده بود که در حال حاضر همه نواقص آن برطرف شده و آماده راه اندازی است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه این طرح در یکی از مناسبت های پیش رو، مجدد راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: بوی نامطبوع آبنما رفع شده و آب بازی کودکان در این آبنما هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد اما برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی اطراف آبنمای ماتریسی حصارکشی شده است.

گفتنی است آبنمای ماتریسی در خرداد ماه ۹۸ افتتاح شده و در مقطعی، بوی نامطبوعی از آن استشمام می شد و اکنون حدود سه سال بوده که بلااستفاده مانده است.

  15 آذر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68232
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام