مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد؛
اجرای طرح نظارتی در داروخانه های گلستان/ بازدید از ۱۱۴ داروخانه

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از اجرای طرح نظارتی ویژه داروخانه در استان طی دو هفته خبرداد و گفت: در این طرح از ۱۱۴ داروخانه بازدید شد.

به گزارش گلستان فردا، تقی حسام اظهارکرد: با توجه به افزایش شکایات مردمی و با عنایت به گرانی و نحوه عرضه نامناسب دارو از سوی برخی از داروخانه‌ها و افزایش مشکلات بیماران، نظارت ویژه بر این حوزه در دستور کار گشت‌های مشترک این اداره کل قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: طرح ویژه نظارت بر داروخانه‌ها با همکاری بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت شهرستان‌های تابعه از تاریخ ۱۲ آذر به مدت دو هفته در مرکز استان و شهرهای تابعه برگزار شد.

حسام بیان کرد: در این طرح دو هفته‌ای بیش از ۱۱۴ داروخانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفت و برای متخلفان پرونده تشکیل و در شعب تعزیرات حکومتی در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

وی ضمن تاکید بر برخورد جدی و قانونی با متخلفان از همه هموطنان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، قاچاق دارو و یا سایر تخلفات، موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن یا سامانه اینترنتی به تعزیرات حکومتی یا دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.

  30 آذر 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 68337
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام