رئیس کمیته مساجد گلستان:
برگزاری یکهزار و 65 برنامه در دهه فجر/ وجود 22کانون فرهنگی در استان

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان گلستان گفت: امسال در ایام دهه فجر 47 عنوان با یکهزار و 65 برنامه در مساجد و مدارس استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، مهدی بیکی امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان گلستان که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال بر اساس پیوند مساجد و مدرسه برنیمه ریزی شده است به این صورت که در مدارسی که در جوار مساجد هستند برنامه ها اجرا می شود.

وی افزود:  تحصیص بودجه ای جدا برای اجرای برنامه های دهه فجر نداریم اما در بحث کمکهای مردیم و اعتباراتی که کمیته مساجد  و برخی دستگاه ها در اجرای این برنامه ها به کمیته مساجد یاری می رسانند.

بیکی ادامه داد: برنلمه 10 شب 10 مسجد نیز در این ایام با ارائه تریبون آزاد برای پرسش و پاسخ جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است و در همین راستا میثاق نامه ای در مساجد گذاشته شده که علاقمند به انقلاب آن را امضاء می کنند.

وی بیان کرد: مسابقه کتابخوانی با نام (چوقوک) ویژه نوجوانان با اهدای جوایز و پخش آن در شبکه های مجازی از دیگر برنامه های این ستاد در این ایام است.

بیکی تصریح کرد: هشتگی در همین ایام در فضای مجازی به نام " سهم من" راه اندازی شده است که نوجوانان سهم خودشان را در انقلاب در این فضا بیان میکنند.

وی گفت: 22 کانون فرهنگی و هنری  در مرکز استان، 567 کانون در روستاها، 255 کانون در شهر ها، 207 کانون برای اهل سنتو 244 باب کتابخانه که در جوار کانون ها هستند در استان فعالیت می کنند.

وی  غبار روبی مزار گلزار شهدا؛ آذین بندی مساجد، محلات ، دیدار با خانواده های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزار مسابقات فرهنگی ، ویزیت رایگان، شب شعر انقلاب ، نشست جهاد تییسن ، اجرای برنامه های جشن میلاد امام علی(ع) و شهادت حضرت زینب از دیگر برنامه هایی است که در این ایام اجرا خواهد شد.

  8 بهمن 1401
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 68604
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام