استاندار گلستان:
دانش‌آموز عالم و آگاه قطعا جامعه‌ای پویا و شاد خواهد ساخت

استاندار گلستان گفت: دانش‌آموز عالم و آگاه قطعا جامعه‌ای پویا و شاد خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در مراسم متمرکز نواختن زنگ انقلاب مدارس گلستان در مدرسه امام علی (ع) گرگان اظهار کرد: تلاش ما در مجموعه استانداری گلستان، آموزش و پرورش فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تحصیل مناسب و پرورش درست فرزندانمان در مدارس است.

وی افزود: عشق به میهن در دل همه دانش آموزان ایرانی جریان دارد و معلمان و مربیان باید از این ظرفیت برای جریان بخشی به توسعه کشور استفاده کنند.

زنگانه گفت: دانش‌آموزان امروز آینده سازان فردای انقلاب اسلامی هستند و بدون شک تعلیم و تربیت اصلی مهم و اساسی برای داشتن جامعه‌ای پویا و بصیر محسوب می‌شود

استاندار بیان کرد: افتخار می‌کنیم به دختران سرزمینمان که ادامه دهنده راه و مسیر شهداء و ایثارگرانی هستند که برای امنیت و آرامش این مرز و بوم از جان گذشتند تا ما در آسایش باشیم.

وی افزود: عدم همراهی مردم گلستان با اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر نشان دهنده بصیرت و بینش بلند مردم استان به ویژه جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان است.

استاندار تصریح کرد: در این ایام که چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را سپری می‌کنیم، با شکوه‌تر از گذشته به سمت آینده‌ای روشن‌تر از همیشه پیش می‌رویم.

به گفته زنگانه ، مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق‌طلبی و عدالت‌خواهی است و در این مسیر استوار ایستاده‌ایم.

  12 بهمن 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 68648
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام