رئیس کل دادگستری گلستان عنوان کرد؛
تعیین تکلیف 6 هزار پرونده مسن تا پایان امسال

رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین تکلیف 6 هزار پرونده مسن در مراجع قضایی استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گلستان فردا، حیدر آسیابی در جلسه روسای دادگس تری ها و دادستان های سراسر استان که با هدف بررسی راهکارهای افزایش سرعت رسیدگی ها برگزار شد این خبر را اعلام کرد و گفت: این 6 هزار پرونده علاوه بر رسیدگی به 500 هزار پرونده ای است که سالانه وارد دادگستری ها ، دادسراها و شوراهای حل اختلاف می شود.
وی افزود: تعیین تکلیف این 6 هزار پرونده که به علت پیچیدگی موضوع آن ، زمان بَر شده است در ساعت های غیر اداری و روزهای تعطیل و با همت جهادی قضات استان در حال انجام است که تحقق آن توفیق چشمگیری محسوب می شود.
آسیابی با اشاره به این که گلستان یکی از چهار استان هدف کشور برای کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده هاست افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته علیرغم افزایش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی استان ، عملکرد همکاران در رسیدگی و مختومه کردن پرونده ها مطلوب بوده است .
وی با اشاره به این که در جلسه امروز با حضور روسا و دادستانهای سراسر استان، راهکارهای توفیق بیشتر برای کاهش موجودی پرونده بررسی شد افزود: هر چه زمان رسیدگی به پرونده ها کمتر شود ،مردم زودتر به حق خود می رسند و این یکی از شاخص های عدالت کیفری است .
در جلسه امروز در 7 قاضی استان که در زمینه سرعت رسیدگی به پرونده ها پیشرو بودند قدردانی شد .

  27 تیر 1402
بخش : گرگان / قضاییه
کد خبر: 69648
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام