استفاده از همه ظرفیت‌های گلستان برای حضور مردم در انتخابات ضروری است

احمدی11

رییس کمیته سیاسی ستاد انتخابات گلستان گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های این استان در مسیر تشویق و ترغیب مردم و نخبگان برای حضور در انتخابات اسفند ماه سال جاری ضروری است.

به گزارش گلستان فردا، هادی احمدی در جلسه مشترک کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته سیاسی ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: برگزاری این جلسات در راستای هم‌افزایی است و هرگونه همبستگی و قرابت در اجرای برنامه‌ها می‌تواند در تحقق اهداف انتخابات اسفند ماه سال جاری موثر باشد.

وی همچنین بر توجه بیشتر برای استفاده از فرصت فضای مجازی در ایجاد انگیزه حضور در انتخابات تاکید کرد.

ریییس کمیته اطلاع‌رسانی هم در این جلسه با تاکید بر جایگاه رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی یادآور شد: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت چهار اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

علی متکی افزود: همه وظیفه دارند در زمینه تحقق کامل این چهار اصل تلاش کنند.

وی ادامه داد: بدون شک اطلاع‌رسانی مناسب نقش تاثیرگذاری در میزان مشارکت آحاد مردم دارد.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: گلستان به عنوان استانی که قومیت‌های مختلف را در خود جای داده است توانسته در دوره‌های گذشته جایگاه قابل قبولی را در میزان همراهی مردم کسب کند.

استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه «گرگان و آق‌قلا»، «کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان»، «علی‌آباد کتول و فندرسکـ»، «رامیان و آزادشهر»، «گنبدکاووس» و همچنین «مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه با مجموع هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دارای ۲ کرسی از میان هفت کرسی نمایندگان این است و مابقی حوزه‌های انتخابیه، هر کدام یک نماینده دارند.

 

 

  22 مهر 1402
بخش : گرگان / سیاسی
کد خبر: 69983
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام