امام جمعه موقت گرگان:
جنایات رژیم صهیونسیتی از کرامات انسانی به دور است

امام جمعه موقت گرگان گفت: امروز اتفاقاتی که رژیم صهیونیستی در حال رقم زدن آن است از کرامات انسانی به دور است.

به گزارش گلستان فردا، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان جنایات رژیم صهیونیستی را مساله مهم این روزهای جهان اسلام دانست و اظهار کرد: طبق آخرین آمارها این رژیم کودک کش تا کنون بیش از پنج کودک و حدود سه هزار زن را به شهادت رسانده است.

وی افزود: رژیم غاصب تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم غزه را از بین ببرد که این نسل کشی صریح در هیچیک از دوران تاریخ وجود نداشته است.

امام جمعه موقت گرگان گفت: امروز اتفاقاتی که رژیم صهیونیستی در حال رقم زدن آن است از کرامات انسانی به دور است. این رژیم کودک کش حتی اجازه نمی‌دهد کمک‌های بشر دوستانه به دست مردم مظلوم و بی گناه غزه برسد و تمام مسیرهای ورودی را بسته است که این یکی از فجیع‌ترین اقدامات جنگی است.

وی با اشاره به اینکه دولت‌های جهانی این جنایات را می‌بینند اما جرأت حرف زدن ندارند، افزود: آنها امروز با سکوت خود را به خواب زده‌اند.

برقرار با اشاره به اینکه دولت‌های کشورهای اسلامی تلاش در برقراری صلح دارند، اظهار کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست چرا که آنها معتقدند در جنگ باید همه طرف‌های مقابل را به قتل رساند و این در حالی است که اسلام دستور داده در جنگ به افراد زخمی و کسانی که در پناهگاه هستند نباید حمله شود.

 

  19 آبان 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70034
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام