کشور ما میتواند با تلاش مردم در کالا های اساسی استقلال داشته باشد

رئیسی 56

رئیس جمهور در جمع مردم استان گلستان گفت: کشور ما میتواند با تلاش مردم در کالا های اساسی استقلال داشته باشد و امروز در بسیاری از عرصه از واردکننده به صادرکننده تبدیل شدیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ابراهیم رئیسی ظهر امروز با حضور در مصلی وحدت گرگان و در جمع مردم گلستان  اظهار کرد: در دهه اول میخواستند نظام تأسیس نشود نتوانستند، در دهه دوم میخواستند نظام تثبیت نشود نتوانستند، در دهه سوم میخواستند نظام و پیام‌ انقلاب را متوقف کنند نتوانستند و این پیام در منطقه توسعه پیدا کرد.

وی افزود: امروز میخواهند پیشرفت کشور را متوقف کنند اما هرگز نمی‌توانند، پیشرفت کشور حتمی است، مردم با اراده ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم تصمیم گرفتند پیشرفت داشته باشند.

رئیسی گقت: امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور پیشرفته و فناور است‌.

وی افزود: میخواستند تولید و رشد اقتصادی کشور، رشد علم و فناوری و صنعت نظامی ما را متوقف کنند اما نتوانستند.

رئیسی اظهار کرد: کشور ما میتواند با تلاش مردم در کالا های اساسی استقلال داشته باشد و امروز در بسیاری از عرصه از واردکننده به صادرکننده تبدیل شدیم به طوری که واکسن کرونا را امروز صادر می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز نیرو های مسلح و بسیج دلاور ما از مولفه‌های قدرت به حساب می‌آیند.

رئیسی بیان کرد: پیشرفت‌های اقتصادی در کشور از مولفه های مهم قدرت کشور است، پیشرفت در علم و فناوری در مراکز دانشگاهی و پژوهشگاه‌ها، پیشرفت‌های شگفت‌آوری که علی رغم تحریم‌ها و تهدیدات پدید آمده است قدرت کشور است.

وی افزود: رساندن پیام انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی و مسلمان زیستن امتداد راهبردی نظام جمهوری اسلامی در همه نقاط منطقه است‌.

رئیسی افزود: دنیا از مقاومت مردم فلسطین شگفت زده هستندو بیش از ۷۰ روز است که مردم فلسطین درحال مقاومت هستند و  همه در شگفت از مقاومت و پایداری یک گروه مقاومت در فلسطین هستند، این قدرت اتصال با خداست.
رئیسی بیان کرد: امروز خلیج گرگان از تهدید تبدیل به فرصت برای منطقه شده است

رئیس جمهور افزود: برنامه دولت استفاده کردن از همه ظرفیت‌ها است. ظرفیت استان گلستان گردشگری است و ما نباید شاهد خشک شدن خلیج گرگان و تبدیل به تهدید برای منطقه شود، خلیج گرگان یک فرصت برای منطقه است.

وی گفت: خوشحالیم امروز دیدیم با تلاش عزیزان لایه‌روبی با موفقیت انجام شد. این تهدید برای مردم منطقه برطرف و تبدیل به فرصت برای منطقه و کشور شد.

 

 

  30 آذر 1402
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 70165
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام