معاون سپاه قدس:
۹ دی حماسه ماندگاری است که مردم در آن قیام تاریخی را رقم زدند

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت:۹ دی حماسه ماندگاری است که بعد از فتنه غربی آمریکایی در کشور در آن طراحی پیچیده مردم به صحنه آمدند و قیام تاریخی و مهم را رقم زدند.

به گزارش گلستان فردا، سردار احد کریمخانی امروز در اجتماع مردم گرگان به مناسبت ۹ دی اظهار کرد: مردم گرگان یک روز زودتر به پا خاستند و بر آتش فتنه‌ای که ماه‌ها علیه نظام، مقدسات و آرمان‌های نظام هجمه می‌کردند ، آب پاشیدند.

همرزم سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ۹ دی حماسه ماندگاری است که بعد از فتنه غربی آمریکایی در کشور در آن طراحی پیچیده مردم به صحنه آمدند و قیام تاریخی و مهم را رقم زدند.

وی به فرایند شکل گیری فتنه سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و افزود: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد تقابل ۲ جبهه حق و باطل بودیم که جبهه باطل به سرگردگی استکبار و در راس آن آمریکا از طراحی توطئه برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نبودند و تلاش کردند جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

وی با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب «باید به این شهید به عنوان یک راه و مکتب نگاه کنیم» و در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و عمل به شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: اخلاص، ولایتمداری، شجاعت و مردمداری و شاخصه‌های دیگری که هر کدام به عنوان یک الگو و نماد برای رفتار و عمل ما مدنظر است در شهید سلیمانی جمع بود که اگر به آن‌ها عمل کنیم سرنوشت این شهید که عاقبت بخیری بود نصیب همه ما خواهد شد.

کریمخانی به اتفاقات غزه اشاره کرد و ادامه داد: بخشی از ابعاد تحولات و موفقیت به دست آمده از سوی محور مقاومت، جبهه مقاومت و مقاومت فلطسین ناشی از طراحی طوفان الاقصی بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب این عملیات، «شکست غیرقابل ترمیم» به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.

  9 دی 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70198
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام