امام جمعه موقت گنبدکاووس:
۹ دی، حماسه خودجوش مردم ایران در دفاع از نظام و ولایت بود

امام جمعه موقت گنبدکاووس با گرامیداشت یوم الله نهم دی سال ۱۳۸۸ و روز ملی بصیرت، تصریح کرد: این روز، حماسه خودجوش مردم با بصیرت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری در مقابل فتنه دشمنان بود.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام روح الله رجنی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گنبدکاووس افزود: دشمنان انقلاب اسلامی قبل از انتخابات ۱۳۸۸، فتنه براندازی نظام را طراحی کرده بودند که با الطاف الهی، خردمندی رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت مردم این فتنه پیچیده خنثی شد.

وی با قدردانی از حضور همیشه در صحنه ملت ایران اضافه کرد: خداوند هم در قرآن وعده داده که اگر دین اسلام را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام رجنی تصریح کرد: مادامی که مردم ایران اسلامی پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشند، به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی، دشمنان نمی توانند به انقلاب آسیبی وارد کنند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با تاکید برضرورت بزرگداشت باشکوه سالروز حماسه ۹ دی و مراسم های بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کشور گفت: بدون تردید و به کوری چشم دشمنان، ملت ایران این ایام را باشکوهتر از قبل برگزار خواهند کرد.

وی به شهادت سیدرضی موسوی و ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المنهدس نیز اشاره کرد و افزود: این عزیزان والامقام و سایر شهدای مدافع حرم، شهیدان دوران دفاع مقدس و امنیت کشور جملگی جریانی از آبشار عظیم ولایت هستند.

حجت الاسلام رجنی با تاکید برضرورت انتقام خون شهیدان سیدرضی و سردار سلیمانی از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، اضافه کرد: زمان و مکان این انتقام سخت را فرزندان این سرزمین که مجاهدین آماده شهادت هستند، مشخص خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم آدمکش اسرائیل بدانند که با شهادت سیدرضی و سردار سلیمانی نه تنها راه آنها بسته نخواهد شد بلکه رعب و ترس شما اضافه خواهد کرد.

  8 دی 1402
بخش : گرگان / مذهبی
کد خبر: 70197
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام