مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه ۱۴۵ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود، گفت: برپایی ایستگاه خوشنویسی و اجرای زنده موسیقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای شادمانه عید مبعث در ۱۷ و ۱۸ بهمن، برپایی جُنگ شادی و برگزاری نمایشگاه تجسمی فجر و افتتاح فاز نخست مجتمع فرهنگی و هنری گالیکش از جمله برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، الهام متین صبح امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر، سالن‌های نمایش و سینماهای این استان میزبان چند رویداد مهم سینمایی، نمایشگاهی و موسیقیایی است. 

وی به برگزاری جشنواره موسیقی فجر در گلستان اشاره کرد و توضیح داد: این جشنواره از ۲۷ بهمن تا سوم اسفند برگزار خواهد شد و ۱۰ گروه موسیقی مقامی، سنتی و پاپ در گرگان، کلاله و بندرترکمن و گنبدکاووس به اجرای آثار خود خواهند پرداخت.

متین به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره خبرنگار امیدآفرین اشاره کرد و گفت: این جشنواره برای معرفی آثار برتر خبری سفر دوم رییس جمهور به ابتکار گلستان برگزار شد و از این پس در دیگر سفرهای استانی هیات دولت به اجرا در خواهد آمد .

وی افزود: برای این جشنواره در مجموع ۲ هزار و ۴۳۴ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از نفرات برتر همزمان با دهه فجر قدردانی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هفتمین هفته فیلم و عکس گلستان از هفتم بهمن ماه به مدت سه روز در پردیس سینمایی کاپری گرگان آغاز به کار کرد گفت: در این نمایشگاه ۲۵ فیلم کوتاه، مستند و داستانی اکران شده و ۴۰ اثر از عکاسان برگزیده استان با موضوع طبیعت و محیط زیست در پردیس سینما کاپری گرگان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین در گلستان خبر داد و افزود: پوستر این جشنواره در آیین اختتامیه جشنواره خبرنگار امیدآفرین رونمایی می‌شود و خبرنگاران آثار تولیدی خود را با موضوعات شور و نشاط در دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور در انتخابات به این جشنواره ارسال خواهند کرد.

  8 بهمن 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70296
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام