رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان :
تکمیل تجهیزات پزشکی گلستان با ورود ۲دستگاه پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با ورود دو دستگاه پزشکی پیشرفته دیگر از جمله پت اسکن ،  دستگاه های پزشکی بیمارستانهای دولتی گلستان تجهیز می شوند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، سعید گل فیروزی صبح امروز در نشست خبری اظهار کرد: مدت ها است با جدیت و حمایت های دولت سیزدهم تجهیزات قدیمی مراکز درمانی دولتی استان در حال بروز رسانی هستند و هم اکنون در بسیاری از مراکز کمبودی در رابطه با تجهیزات در شرق و غرب استان نداریم.
وی افزود: ساخت بیمارستان جدید کودکان آیت ا..طالقانی گرگان یکی از شاخص ترین بیمارستانهای کشور شناخته شده  و تخصیصات بسیار خوبی به آن اختصاص داده شده و هم اکنون در مرحله اسکلت سازی قرار گرفته  دارد.
وی افزود: در رابطه با ساخت بیمارستان آیت ا..طاهری گرگان نیز مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار است تا پایان دولت سیزدهم این طرح ها تکمیل شود.
گل فیروزی بیان کرد: مبلغ ۹۴۵میلیارد تومان از بخش مصوبات سفر ریاست جمهوری به ساخت بیمارستانهای طالقانی و آیت ا..طاهری و بیمارستان گالیکش در نظر گرفته شده که قرار است این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام برسد.
وی ادامه داد: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بخش دارو و درمان از بیمه بسیار زیاد است و چنانچه این منابع به دانشگاه پرداخت شود بخش زیادی از مشکلات حل می شود.
وی افزود: در رابطه با جوانی جمعیت نیز ۲مرکز نازایی سطح ۲ مجهز در گرگان و گنبد راه اندازی شده و هم اکنون سطح ۳ این مرکز با ۱۰میلیارد تومان هزینه در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان راه اندازی شده است.

  18 بهمن 1402
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 70338
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام